четвртак, 17. мај 2018.

Tri Brze Slane Pite


Vremena je uvek malo za ono što volimo ili za kuvanje pogotovo kada ste zaposleni i imate ono nezgodno radno vreme kao npr ja od 9-17h.
Ne računajući po sat vremena dolaska na posao i dolaska kući.
Svakako obaveze kućne i dalje su rezervisane samo za vas, a ako imate i veliku porodicu morate uvek imati i jednog keca iz rukava kada je u pitanju hrana.
Prva brza pita  za koju ću vam recept napisati je jedna planska pita, npr kada pečete palačinke ostavite desetak palačinksi sa strane, i napravite ovu slanu varijantu koja em što je brza em što lepo izgleda i veoma je ukusna.


Uvijena slana pita sa palačinkama
Za nju vam je potrebno:
Okrugla vatrostalna tepsija promera do 30 cm.
10-tak palačinki
3 dcl kisele pavlake
5 obarenih pilećih viršli
so
2 jajeta
Priprema:

Jaja kulinarskom žicom dobro izmutite i dodajte pavlaku, posolite.
Viršle obarite i iseckajte na sitne kocke.
Meni je za ovu pitu bilo potrebno 8 palačinki, možete ih ređati na način kako sam i ja slagala-vidite fotografiju cele pite, jer tako će izgledati inetersanto kada budete sekli parčiće,
Svaku palačinku namažite nadevom uvijte i ređajte jednu pored druge.
ako vam ostane malo nadeva prelijte preko palačinki od gore.
pecite na 220C nekih 30 tak minuta.
Možete od gore kao što sam ija posuti susam .


Slana torilja pita 

Ovu pitu će te takođe veoma brzo prirpemiti, nadev možete napraviti po svojoj želji, npr sir i blitva ili šapanat, ja sam pravila sa klasičnim nadevom šunka, sir , kečap i origano u stvari sam zamislila to kao jedan pizza nadev.
Za ovu pitu vam je potrebno pakovanje tortilja.
bešamel sos: 
nadev po želji.(šunkarica, kečap , origano i trapist)
Bešamel sos sam pripremila na sledeći način:

Potrebno je:
30g putera
30g brašna
2 čaše mleka
biber i so
Priprema:
U šerpi na šporetu prvo otopiti puter, a zatim dodati brašno. Lagano popržiti ali da brašno zadrži belu boju.
Dodati mleko i neprestano mešajte dodati potom so i biber.
Masatreba da se lepo zgusne ali ne previše.
nadev:
300g šunkarice isečene na tanke listiće
200g trapista sira-koji će tenarendati
Tortilje.
Potrebna vam je i veća vatrostalna posuda ili tepsija, važno da je veličine tortilje odnosno da može cela tortilja u svojoj veličini lepo da stane.
Možete koristiti i pelh sa štipaljkom.
Na samo dno stavite tortilju pa bešamel i nadev, šunku i sir.
Potom opet tortilju i tako sve lepo ređatedok sav nadev i tortilje ne potrošite.
Ostavite kašiku dve bešamel sosa i malo sira za od gore.
Ovako napravljenu slanu tortu pecite oko 20-30 minuta na 230C.
Ja sam ovom prilikom u nadev dodala i malo mariniranih šampinjona i kečapa.
Nadev može biti razan, po vašoj želji.








Kukuruzna slana pita

Ova pita je poput onih gde stavrno nemate puno posla, napravljena je sa kukuruznim brašnom, ukusa je poput proje. Dekorativna je i veoma mekana.
Potrebno je:
3 obarene viršle
susam
za testo:
 2 jajeta
 jedna šolja od 2 dcl brašna, možete staviti umesto belog brašna i integralno brašno.
1 šolja kukuruznog brašna
pola šolje griza
 2šolje mleka
 so i prašak za pecivo.

Prirpema: jaja umutite lagano kulinarskom žicom i potom dodajte jedan po jedan sastojak.
Ja naprimer u jaja prvo dodam mleko pa zatim suve sastojke.
Izlijte smesu u vatrostalnu posudu ili u tepsiju. Od gore poređajte viršle koje steuzdužno presekli i susam.
Pekla sam na 200C oko 40 minuta.
na gotovu još vruću pitu možete staviti narendanog sira.

Нема коментара:

Постави коментар