субота, 16. децембар 2017.

Voćni Hleb

Voćni hleb
 
Hleb koji je idealana užina za zimske dane i dane praznika. Osnovu mu čini suvo voće. Veoma se lako pravi, a odličnog je ukusa, tako da je idealan za one koji do sada nikada nisu ništa spremali jer ne može da ne uspe.
Suvo voće može da se kombinuje po želji. 
ono što je jedino moja preporuka je da uvek bude kandirane korice narandže i suvog grožđa,
 
Potrebno je oko 300-400g raznog suvog voća (suvo grožđe, smokve, kandirana korica limuna, kandirana korica narandže)
 
100g badema ja sam stavila pečeni badem može i sirov





 
Za testo:
450 g brašna
200 ml mleka
3 jajeta
120  g šećera
 1 vanil šećer





100g President maslaca
1 prašak za pecivo
malo cimeta - pola kašikice
 
Priprema:
 
Jaja pomešam kulinarskom žicom sa šećerom i dodam mleko i otopljen puter. Brašno prosejem sa praškom za pecivo  i cimetom, pomešam ga sa tečnim delom, možete najbolje varjačom.
Dodam suvo voće.
 
Dobro izmešamam da se sve lepo sjedini odnosno da suvo voće i bademi buudu lepo raspoređeni..
Testo je meko, ali se ne razliva, možete ga oblikovati u modli pravouganoj za hleb ili okruglog oblika.
 
Pre pečenja ja ga ostavim 20 minuta da stoji. Potom vatrostalni okrugli sud premažem puterom i izlijem testo.
 
Pekla sam oko 40 minuta na 180C.
Mora se uvek sačekati da se ohladi pre sečenja da se ne bi rasipao. Takođe, ako ga adekvatno umotate, može dugo dugo da stoji

Нема коментара:

Постави коментар