субота, 1. април 2017.

Čiz Kejk sa Ella sirom i Pečeni Čiz Kejk


Ovih dana sam se bavila pravljenjem kolača odnosno torti od sira. U pitanju su dve vrste čizkejka, jedan sa pečenim sirom, i jedna varijacija koju svi znamo sa plazmom i Ella sirom.
Takođe imam u planu i da pravim New York čizkejk pa ako neko ima doo-obar doo-obar recept slobodno neka mi posalje...
Ovaj recept je jedan od onih koji su kružili za tada popularni čizkejk a za koga se dodavalo još i ono "Ella "čiz kejk.
Sigurno ga većina zna, ali ja ču vam napisati ponovo sa mojom verzijom..znači nešto što sam primetila ili izbacila itd.

Ella Čiz kejk




Kora:
keks-uvek plazma
Pravila sam i sa mnogim drugim, ali mislim da je plazma najbolja po ukusu kao ravnoteža na gornji deo.
znači šta vam je potrebno za prvu koru koju pravite od keksa:
300g mlevenog plazma keksa

125 g margarina ili maslaca
oko 1ooml hladnog mleka
potreban vam je pek papir i obruč sa štipaljkom može okrugli ili četvrtasti.
 Maslac i keks mikserom sjedimizi i dodavati malo po malo mleka.
Obikovati cvrstu koru i staviti je prvu na dno u pleh.
Za krem sa sirom:
450g Sira sitnog-Sad ja preporučujem Ella, jer meni receimo ukus jako dobro odgovara , a i nije grudvicast nego je bas teksture krem sira.
500ml slatke pavlake-ja uvek stavim manje, jer nekako imam utisak da preovladava slatka pavlaka-ali to možete kako vama odgovara
200g prah šećera
1 kesica krem fiksa
1 kesica želatina sa 4 kašike hladne vode.


Priprema krema:
 Sir dobro sjediniti sa šećerom, najbolje kulinarskom žicom.
  Želatin rastopiti u četiri kašike vode i ostaviti 10 minuta.
Ulupati  mikserom slatku pavlaku dodati joj krem fiks i želatin koji ste prethodno zagrejali ali ne do ključanja.
Sve sjediniti sa sirom, pažljivo, ravnomerno.
Krem rasporediti u kalup preko keksa.

 Za gornj deo- žele od voća,  vam je potrebno:
450g malina, ili drugog voća
2 kesice želatina
4-5 kašika šećera
Priprema: ja u 500ml vode skuvam voće, sa šećerom, želatin svaku kesicu rastopim sa 4 kašike vode.
Potom nakon deset minuta zagrejem i dodam u prokuvano voće.
Ostavim nekih 30 minuta da se ohladim i potom prelijem preko kolača.
Najbolje je da čizkejk odleži preko noći u frižideru.



 Drugi deo priče ide u smeru pečenog kolača od sira.
Te  ću ga nazvati kratko:
Pečeni Kolač od sira sa voćem


15 komada plazma keksa
150g lesnika
120g maslaca
Zajedno sameljite keks i lesnike i pomesajte sa otopljenim maslacom. Ovom smesom oblozite pleh /okrugli sa viljuskom.Pecite na 180C oko 20 minuta
Za krem od sira je potrebno
500g krem sira
200g secera
2 jajeta
1dcl slatke pavlake
vanil secer
2 kasike brasna
Sir umutite sa secerom, najbolje da se proba da li je dovoljno slano, dodati jaja i slatku pavlaku te vanil secer, pa brasno, mutiti dok ne dobijete gust homogen krem pa preliti preko kore od keksa.i pecite jos 15/20 minuta na 180C.
Preliv od visanja sam pravila tako sto sam200g visanja ocistila, ukuvala sa 4dcl vode, stavila secer a u 1dcl vode razmutila puding od maline te kada je voda sa visnjama provrila ukuvala kao puding.



Нема коментара:

Постави коментар