субота, 6. август 2016.

Pavlova sa voćem i Zimska Čokoladna Pavlova sa kivijem

Lagana letnja torta koja će vas ostaviti bez daha. Lako se pravi a recepata ima milion na internetu.Ovde ću vam sada napisati svoju varijantu koju sam nekako iskombinovala po svom ukusu.Obzirom da sam je zamislila većeg obima i sa jednom korom kakva i treba da bude, sa finim kremom bez slatke pavlake i punoo punooo voćaaa...
Potrebno je za beze koricu:
5 belanaca
220g šećera
pola kašike sirćeta
Priprema:
Belanca dobro mikserom umutite u čvrst sneg, potom dodajte šećer isirće.
Šne od belanaca treba da bude veom avrsta tako da kada okrenete posudu sa umućenim on čvrtso stoji pri dnu  i neće da ispadne...(uvek sam volela ovu frazu :P)
Ja sam potom obložila veći pleh i na pek papir stavila ovaj šne.
rastanjila ga kašikom ali ivice ostavila malo višlje od sredine.
Ovu koricu sam pekla 1h na 150 C.
Krem:
5 žumanaca
150g šećera
1 vanil šećer
30g gustina
500ml mleka

Žumace i šećer dobro umutiti pa nakon toga dodati gustin.sve lepo sjediniti.,  mleko staviti da vri, kad provri dodati smesu od žumanaca.
Kuvati dok se ne zgusne a potom preliti preko kore.
Kad se krem ohladi ukrasiti voćem.


Zimska Pavlova sa kivijem
Od recepta za pavlovu sam pravila i čokoladnu Pavlovu i to tako što sam u koru od belanaca stavila kašiku kakaa.
Znači da Vam je za koru potrebno:

5 belanaca
220g šećera
pola kašike sirćeta
kašika kakaa.
Kada se kora prosušila,  pripreila sam krem u oji sam dodala 50 g otopljene čokolade za kuvanje tako da sastojci za krem su:
Krem:
5 žumanaca
150g šećera
1 vanil šećer
30g gustina
500ml mleka

Kako je za mene kivi svojstven za zimski period od gore sam nasekla kivi i mandarine.
Odlična je kombinacija, pogotovo što sam ove godine bas puno puno imala kivija i prosto nismo stigli da ga skroz pojedemeo , a koliko sam primetila recepata za kivi je veoma malo.
Verovatno zbog toga sto se veoma retko koristi obrađen, a najbolje svež što ograničava upotrebu u kolačima koji se termički obrađauju.


2 коментара:

  1. U Pavlovu nikada ne ide krem sa zumancetom i secerom, nego samo slatka pavlaka (whipped cream). Poenta je da taj krem bude lagan, jer je sama kora prilicno slatka....

    ОдговориИзбриши