понедељак, 31. март 2014.

Čokoladni Kolač-Leifheite

Za ovaj kolač vam je potrebna dobra Kulinarska Žica.
Ja preporučujem Leifheit!
Čokoladni Kolač
Potrebno je:
- 115 g cokolade -sa što većim procentom kakaa
- 115 g putera ili margarina
- 256 g šećera
- 15 g vanila secera -stavila sam kesicu vanil šećera
- 15 g soli -prstohvat
- 2 hladna jajeta
- 60 g brasna
Priprema:
U šerpicu stavite puter i čokoladu.
Rastopite svo vreme mešajući.
Dodajte šećer,vanil šećer i so.
Potom dodajte jaja i brašno.
Dobro izmešajte.
Ja sam sve dobro sjedinila kulinarskom žicom.
Videćete i sami da smese bas i nema za neki džinovski kalup.
Uzmite najmanji oko 20cm.
Obložite ga pek papirom ili ga namažite uljem i pospite šećerom.
Izlijte kolač.
Pecite oko 20min na 200C.



2 коментара:

  1. na istim "talasima" smo bili ovih dana :-)))) i ja sam prije dva dana pravila skoro istu torticu (prezla umjesto brašna) i znam da je divno meeeekana i divno čoookoladna.
    p.s.primjetila sam da što se manje muti i miješa,to manje pjeni i manje korica ispuca.
    pozzz veliki za tebe !

    ОдговориИзбриши
  2. Jel se Stalno kuha ili samo maslac i šećer

    ОдговориИзбриши