понедељак, 12. септембар 2011.

Krofne-Najbolje na Svetu!!!/The Best Donuts in the world!!!

Volu moji sve da jedu, i torte i kolače...Ali kada im kažem KROFNE, onda sreći nema kraja!
Već sam ranije stavila recept koji sam imala za Krofne, ovog puta sam ih radila po recepti gospodje Jakice, i zaista sam više nego zadovoljna,a evo i step by step postupak.
Prvo, sta je potrebno:
 500 g brašna
 1 jaje
 1 žumance
 prstohvat soli
 4 g suvog kvasca ili pola kocke kvasca
 2 kašike šećera
 3 dcl mleka
 2 kašike ulja
 1 kašika margarina

limunova korica
 Kvasac u malo toplog meka i malo šećera razmutiti i ostaviti da se zapenuša.
 U proseano brašno dodati jaje,žumance , so i ostatak šećera te zapenušan kvasac..
 Izmešati, pa dodati ulje, otopljeni margarin i lim.koricu.
Testo dobro mesiti rukama ili spiralnim nastavcima za testo.Ostaviti ga na toplo da se udupla!

1.Razviti testo oklagijom, debljine palca:
2.Modlom vaditi krofne, važno je modlu dobro pobrašnjaviti.
3.Ostaviti ih da se "podignu,15 minuta sa jedne strane, pa 15 minuta sa druge strane.

4.U ne bas vrelo ulje stavite krofne da se peku.I to prvo stranu koja je zadnja kisnula.
Treba poklopiti šerpu kada stavite krofne u nju, a kada ih okrenete ostavite šerpu otklopljenu.
Pazite vrlo brzo se peku.
5. Pospite prah šećer ili stavite marmeladu!!! 

69 коментара:

  1. Meni su krofne i lisnato tijesto nocna i dnevna mora, nisu mi jos nikada uspjeli kako treba:)
    Bas cu probati ovaj tvoj recept!

    ОдговориИзбриши
  2. UUUhhhh, Vericee..kako su ti samo divno narasle, vidi se da su rahle, meke i fine i da mirišu..mmm. Bravo!

    ОдговориИзбриши
  3. Vera, ove krofne ti izgledaju savršeno, tako meke i nježne! Već sebe zamišljam kako sjedim i tamanim ove krasotice uz veliku čašu mlijeka. Ali ne smijem ih napraviti jer nemam nimalo discipline, kad počnem jesti, ne prestajem :( No, recept bilježim, pa kad mi dođu gosti eto prilike da isprobam!;)

    ОдговориИзбриши
  4. Moze koja?
    Ovo cuvam,pa kad zima zakuca na vrata probam...
    Predivne su ti krofneee!!! Potpuno razumem tvoje, što ih toliko vole:))

    ОдговориИзбриши
  5. Pa ne volu samo tvoji.Mada kad vidim kakve su niej mi cudo njihova radost kad ih pravis

    ОдговориИзбриши
  6. da li budu suplje jer u tome je najveca caka

    ОдговориИзбриши
  7. jao krafnice, preljepe su, a ovaj dio gdje ih okrečeš da narastu s jedne i druge strane, ja ih ne okrećem dok se dižu, probat ću sljedeći put

    ОдговориИзбриши
  8. I moji ih obožavaju.Ove izgledaju odlično,probaću kad prođu vrućine.I ja ih uglavnom spremam zimi.

    ОдговориИзбриши
  9. I mi svi volimo krofne! Obozavamo! A kod nas je za krofne uvek bio zaduzen tata... :)

    ОдговориИзбриши
  10. Vjerujem da su savršene, ali meni pečenje krafni ne ide, pa ne ide. Ili ih prepržim ili nešto drugo.

    ОдговориИзбриши
  11. Uh, predobro izgledaju, recept brzo belezim i isprobavam prvom prilikom...hvala puno na detaljnom objasnjenju, s obzirom da ih je do sada uvek baka pravila, fotke pripreme ce mi puno znaciti, javljam utiske!;)))

    ОдговориИзбриши
  12. Prelepe su..Pravim slično, ali malo ću pričekati da zahladi.

    ОдговориИзбриши
  13. Вкусно,вкусно и много,мнооого красиво:)

    ОдговориИзбриши
  14. A jel moraju bas u ulju da se peku? Jel moze mast?

    ОдговориИзбриши
  15. Isprobala,konacno prave krofne!

    ОдговориИзбриши
  16. Oh lele malele naj ljepse krafne sam poeo nekada (1970)godine kad sam bio u gostiju kod baka Kiko u Erdutu kod Osijeka.To je bilo takav dozivljai da i dan danas ukus te krafne je u moim ustima.Davno je spominulase baka Kika ostali u sjecaj ja i njezin unuk moj Pobratim Predrag J.Hodali ziveli i nikada vise krafne tako ukusne nismo jeli. Jelda Pobratime??

    ОдговориИзбриши
  17. mmmmm,prelepe,neznam u cemu je tajna ovako mekog testa,meni su ili zive ili prepecene pa nisu tako softne;(

    ОдговориИзбриши
  18. Isprobala, fantastične su, zaista najbolje na svetu, hvala na receptu!

    ОдговориИзбриши
  19. Nisam bas neka domacica :) , ali sam ove krofne pravila sledeci recept i ispale su odlicne. Mislim da bolje u zivotu nisam jela. Nema greske, samo ih prziti u dosta ulja (da plutaju).

    Hvala za recept i detaljno uputstvo!

    ОдговориИзбриши
  20. Hvala od srca, ti utisci i komentarisu mi najdraži!

    ОдговориИзбриши
  21. Krofne su FANTASTICNE, hvala vam na receptu!!!

    ОдговориИзбриши
  22. Super su!Hvala,probala,svi su odusevljeni!

    ОдговориИзбриши
  23. Moze li mi neko reci ko ih je pravio,da li su suplje,jer to je tajna dobrih krofni??!Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  24. Анониман10. март 2013. 07:49

    Isprobala sve po receptu,krofne su predivne,svaka cast!!








    ОдговориИзбриши
  25. Анониман10. март 2013. 07:53

    Isprobala krofne su predobre,svaka cast!

    ОдговориИзбриши
  26. fantasticne su,nisu suplje previse jer ne mogu da cekam toliko nadolazenje ......ali su vrh thanks

    ОдговориИзбриши
  27. Анониман19. мај 2013. 08:35

    Pravila sam nekoliko puta krofne al mi nisu ispale kao ove na slici. Za ove krofne potrebno je samo 500 g brasna zar ne....??? Ja sam napisala recept i odmah cu se potruditi da ih napravila. Nadam se da cu uspeti a i da ne uspem neću se predati dok ne uspem. Veliki pozdrav za sve!

    ОдговориИзбриши
  28. Анониман15. јун 2013. 16:21

    Prvi put u zivotu sam pravila krofne I to bas po ovom receptu I ispale su FANTASTICNO !!! Hvala puno !

    Potkrala se samo jedna mala greska .... niste u objasnjenju napisali da se pored brasna , jaja itd sipa I mleko ....ali se vidi da je napisano u spisku potrebnog materjala.

    NEMA VEZE ...STVARNO SU NAJBOLJE KROFNE NA SVETU !

    ОдговориИзбриши
  29. Анониман11. јул 2013. 07:53

    Krofne su fenomenalne i svi smo zadovoljni,sada samo pravimo po tom receptu! Hvala na detalnom postupku

    ОдговориИзбриши
  30. Sinoć sam ih pravila. Recept savršen i za mini-pekaru: http://receptella.blogspot.com/2013/10/krofnice.html
    Zaista su odlične. Hvala puno!

    ОдговориИзбриши
  31. Mleko kojim treba zamesiti testo treba biti mlako je li? Posto gorw ne pise...

    ОдговориИзбриши
  32. Probala i oduševljena sam! MNOGO DOBAR RECEPT krofne su fantazija!!!

    ОдговориИзбриши
  33. Pravila i oduševljena sam! Mnogo dobar recept,krofne su fantazija!

    ОдговориИзбриши
  34. Svi vi znate da ima pocetnika u kulinarstvu,pa ipak pisete namjerno ne originalne recepte.ja sam vjerovao u pisane recepte,pa sam cesto sve bacao u kantu.Ako je pravi recept nema veze ko pravi,ipak uspije nekako.nemam namjeru da ruzim ikoga ali je postenije da napisete pravi recept kako ljudi ne bi bacali materijal.Pozdrav svima

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas tako. Ja koja jako cesto pravim poslastice,po mom receptu sve ispadne ok. Svi su oduševljeni,a kad pročitam od nekud neki recept skoro nikada ne uspe,tako da dragi moji poslasticari ,dodajte nešto po svom,da bi uspelo. Jer u ovim receptima uvek nešto fali. Recimo u ovim krofnama,ne ide 3dcl ml i 500 gr brašna.

      Избриши
    2. Sve je stvar rutine kako spremate jel. Elem postoje bezbroj recepata za isti kolač. Tako se i vidi da nije istí sastav materijala,pa kako onda da uspe kolač?

      Избриши
  35. Upravo sam napravila ovakve krofne! I nikakve su!testo je naraslo lepo, i po pola sata mu je narastalo sa obe strane,ali. Nije dovoljno naraslo! Tako da su ostale tanke,prosto Nikakve su. Po mom receptu su uvek šuplje,sad ne.

    ОдговориИзбриши
  36. Ovaj decko je u právu kada kaze da nisu originalni recepti.

    ОдговориИзбриши
  37. Juce sam pravila ove krofne i savrsene su, nestale su na brzinu :)

    ОдговориИзбриши
  38. Par puta sam pravila razne krofne i uvijek nezadovoljna ishodom odustajala od njih. Ove sam napravila i ne mogu da vjerujem da su ovako dobre, ne dobre nego fenomenalne. Okus je divan, tijesto tako lijepo da jos ne mogu da vjerujem. Ne mozemo da prestanemo da ih jedemo. Recept je za 10. Preporucujem svima. Ja sam ih nakon pecenja punila sa spricom i onda valjala u secer. odusevljena sam

    ОдговориИзбриши
  39. Danas pravila i ne mogu da vjerujem da jedem krofnu, pravu krofnu. Recept je odlican, okus fantastican, izgled fenomenalan a mi prezadovoljni. Recept ide u omiljene. Hvala

    ОдговориИзбриши
  40. Анониман8. март 2014. 18:58

    Svaka cast za recept,krofne su prelepe :-) Pravila sam ih veceras I skoro sve smo ih pojeli! Probala sam nekoliko puta da pravim krofne,ali uvek bezuspesno,testo u sredini ostane zivo... Veceras su ispale kao prave krofne,jos jednom hvala puno na divnom I dobrom receptu!

    ОдговориИзбриши
  41. Krofne pravljene po ovom receptu su, blago rečeno, FENOMENALNE ! Hvala !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  42. Hejteri, valjda imate neku čukunbabu da od nje uzmete originalni recept. Ovaj je savršen...

    ОдговориИзбриши
  43. Divan recept.....ja i moja mama ih stalno pravimo

    ОдговориИзбриши
  44. Анониман4. мај 2014. 11:39

    SAVRSENE KROFNE!!!!!!! SUPER SU

    ОдговориИзбриши
  45. Анониман12. јун 2014. 10:54

    Претпостављам да би се тешко нашао још један толики гурман који би правио крофне на 37 степени, али ето ја их направих! И сад се презнојавам и давим! Ово је мој први покушај и због тога с пуним правом могу потврдити да је одличан рецепт заслужан што су испале савршене. Морам само да кажем да на врућини наквасају доста брже, па ето, ипак има нека предност и у томе.
    Хвала за рецепт!

    ОдговориИзбриши
  46. Odlicne su!!! I naravno suplje :)

    ОдговориИзбриши
  47. Pravio duplu meru, dobio 50 krofni. Skoro sve pojeli u toku veceri. Savrsen recept!!!!

    ОдговориИзбриши
  48. Evo i meni su uspele. Odlicne su,mada ipak nisu najlepse na svetu.

    ОдговориИзбриши
  49. Анониман10. мај 2015. 10:53

    Savrsene su!!!Obozavam ih!Extra recept..sve pohvale..


    ОдговориИзбриши
  50. Najlepse. Pravkm ih samo po ovom receptu o uvek diplo...

    ОдговориИзбриши
  51. Pravila sam i neočekivano se pozitivno iznenadila.Bile super

    ОдговориИзбриши
  52. Sestro mila što su lepe, obozavam sve od testa ja Šumadinka udata za Banaćanina, kombinacija da se "ubiješ" al nekako opstajemo ja sve od testa preferiram i knedle i krofne, štrudle, šufnudle, piroške, listiće, bućkavci (uštipci koje tako zovemo u ovom delu Šumadije)...

    ОдговориИзбриши
  53. there is combo pack of deleterious food.
    http://www.scamcallfighters.com/

    ОдговориИзбриши
  54. Pravila sam krofne po ovom receptu i jedino sto imam da kazem je da oni kojima nisu uspele nisu pratili recept. Krofne su savrsene,hvala na odlicnom receptu. Aleksandra

    ОдговориИзбриши
  55. Krofne su toliko dobre juce pravila i evo opet danas. Hvala na odlicnom receptu

    ОдговориИзбриши